5 fashion trends I hate

srijeda, ožujka 01, 2017




Kada kažemo modni trendovi obično podrazumijevamo na nešto popularno, ali to popularno ne znači nužno i atraktivo, lijepo, prakticno... Uostalom, evolucija modnih trendova počevši od 1900. godine do danas to itekako pokazuje.
Iako nam se u tom trenutku kad su aktuelni određeni trendovi čine kao moderni, inovativni i cool, nakon samo nekoliko godina postaju zastarjeli. Koliko samo ima stvari koje smo nosili nekad davno a danas kad se sjetimo prosto nas bude sram i zapravo ne možemo vjerovati šta smo nosili. Često sami sebe pitamo gdje nam je pamet bila? Ja znam da ja sebe to često pitam.

Gledajući stare slike smijala sam se samoj sebi a zatim dođoh na ideju da bi možda trebala napisati nešto na upravo ovu temu. U ovom postu vam predstavljam modne trendove koje mrzim i za koje bih željela da se nikad nisu pojavili.

1. Aladinke
Mnogi im zamjeraju da izgledaju smiješno i da su prikladnije za cirkus nego za odlazak posao. A naravno kako i ne bi? Kreatorica se očigledno nije mogla odlučiti šta bi radije obukla ; suknju ili pantole. A onda se dosjetila i rekla pa zašto ne bih napravila nešto između. Gle obukala sam suknju koja liči na pantole. Izgledam kul. Tako je, izgledaš kao da si se upravo posrala u svojoj suknji pardon pantolama. Čekaj a da nisu dimije?



2. Tenisice na petu

Kome je palo na pamet da izmisli ovakvo nešto? Ovo je nešto najružnije što sam u životu vidjela. Čuj tenisice na petu. I to punu. Sam naslov u sebi sadrži apsurd. Šta nam radite sa tenisicama? Što ih dirate? Jel morate svugdje stavljat tu prokletu štiklu? Evo opet sam se iznervirala.


3. Korzeti

Postoji stvari koje se rade na svoju štetu za modu i lijep izgled a korzet je upravo ta stvar. Kad kažem štetu mislim na to da samim time što to nosite uništavate svoje tijelo. Pored toga što vam treba mnogo vremena da obučete taj korzet isto tako krivite time svoja prava zdrava leđa i uništavate rebra. A zbog čega? Da biste dobili tanak struk? I to po cijenu svog zdravlja. Ne i ne. 



4. Bolero

Sjećate li se kratkih jakni nazvani bolero. I ja sam ih nosila. A da stvar bude gora nosila sam u jarko ružičastoj boji ili u nekom šarenom dezenu. A gdje mi je samo pamet bila?


5. Papuče krokodilke

Mislim da ih ima svaka osoba. Čak i ja. Ali priznajem grozne su.


I to je to. Koji trendove vi najviše mrzite i nadate se da se nikad više ne pojave?







You Might Also Like

0 comments

My instagram

My pinterest