New Year's Eve

petak, prosinca 30, 2016


Sretna nova godina!! Zelim vam mnogo srece, zdravlja i ljubavi u narednoj 2017 godini.

Ovo je i ujedno i zadnji post u 2016 god.
 Zeljela sam vam prikazati ovog puta sta sam ja to odabrala da obucem za docek nove godine. Kao sto ste vjerovatno primjetili ja obozavam crvenu boju.
Smatram da mi fino pristaje . Zato sam odabrala ovu prelijepu haljinu dugih rukava u tamnocrvenoj boji. Bila je jako jeftina ali me svakako iznenadila svojom kvalitetnoscu.

Zatim tu je i crna bunda od laznog krzna koju cesto nosim u zadnje vrijeme. Jako je ugodna i topla za nosit . Tako da vam ovo definitivno preporucujem.
Ispod haljine sam obukla i crne helanke koje sam nabavila u lokalnoj radnji.
Tu je i moja zaful torbica . Ovo je definitivno najljepsa crvena torbica koju sam ikad vidjela.
Osim toga jako je cvrsta i kvalitetna a pri tom nije ni kostala toliko novca.

Na haljinicu sam obukla jednostavne cizme jer novu godinu cu slaviti u kucnoj atmosferi pa mi i nisu potrebne stikle .
Kao dodatak cjelokupnom outfitu dodala sam nausnicu koju sam dobila sa Newchic.
Nisam htjela pretjerivati sa nakitom jer sam zeljela da to bude sto jednostavnije .

I to bi bio neki moj izbor za docek nove godine . Vi mi svakako pisite sta ste vi odabrali i gdje cete slaviti?

****Happy New Year!! I wish you all the best , health and many love in next 2017 year.

This is the last post from 2016 year. This time I wanted to show you what I will wear on new year's eve. You probably noticed that I adore red color . I think it suits me fine.
So I pick one dress with long sleeves in dark red. It was very cheap and it suprised me how quality is great.

Then there is black faux fur coat which I wear a lot in last time. It is super comfy and warm to wear .
Under this dress I wore black leggings which I bought in local store.
There is my zaful bag. This is the most beautiful bag I ever see. It is very steady and didnt cost that much money.

On dress I wore simple boots because I will celeberate at home so I dont need heels.
From accessories I chosed earring from newchic. I didnt want to exaggerate . I wanted to be simple.

And that would be my choice for new year's eve. Write me in comments bellow what you will wear and where will you celebrate?













You Might Also Like

0 comments

My instagram

My pinterest