Denim dress

četvrtak, lipnja 30, 2016

Hello everyone!

Welcome to my new outfit post.This time I am wearing a dress from Stalkbuylove,online store from India.The dress is made from denim but light denim and it is perfect for day time.I love the waist detailing.It adds a different dimension to this whole dress.This dress makes me feel like little girl and I love that feeling.You can wear it on sneakers,flats,wedges or anything you want still it would look really nice.This time I chosed sneakers because I feel great in them and I like wearing them.

** Zdravo svima!

Dobrodosli u moj novi 'outfit' post .Ovog puta nosim haljinu iz Stalkbuylove ,online prodavnica iz Indije.Haljina je od farmera ali tankog farmera i odlicna je za dan.Svidja mi se detalj oko struka.Haljini daje sasvim drugaciju dimenziju.Ova haljina cini me da se osjecam kao mala djevojcica i svidja mi se osjecaj.Moze se nositi na starkama,ravnoj obuci,sandalama ili bilo sta sto zelis opet ce izgledati lijepo.Ovog puta sam izabrala starke jer se osjecam dobro u njima i volim ih nositi.







          LINK












You Might Also Like

0 comments

My instagram

My pinterest